четверг, 10 октября 2013 г.

Модуль 5. Маркетингові дослідження за допомогою форм Google Docs

Завдання модуля не дуже складні, але цікаві.
Найбільше часу знадобилося на складання анкети.

Які завдання було виконувати найважче і найлегше? Як ви гадаєте, чому?
   Спочатку важко було придумати питання анкети. Легким завданням стала робота із формами Google Docs.

У чому ви бачите переваги сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку?
Переваги сервісу ГуглДокс в тому, що опитування можна проводити з великою кількістю людей, автоматично обробляти результати, є різні форми тестів.

Які труднощі можуть виникнути в учнів? Як їх можна попередити? 
Можуть виникнути при складанні питань анкети. Можна допомогти їм, вказавши в е-посібнику конкретну тему і приклад анкети.

Як можна ефективніше обробити дані, отримані опитувальників за допомогою використання опцій меню Форма/Показати підсумок відповідей в сервісі Гуглдокс і не будувати діаграм самим? 
На мою думку, побудова діаграм - конкретизує інформацію.

Що вам цього разу вдалося легко зробити, а що складніше? Які ваші попередні вміння стали у нагоді? В чому ще вам варто повправлятися? 

Комментариев нет:

Отправить комментарий